onsdag 16 mars 2011

I natt drömde jag en dröm, ett äventyr fyllt av spänning och mysterier! Flera människor kända för mig var med och hjälpte mig med tips och knep till hur jag skulle lösa ett mysterium. Hela tiden letade jag efter Honom, och de olika männen jag mötte pekade hela tiden åt ett håll där Han var. När jag väl fann honom var han utklädd till prins och sa att han var min hjälte! ( Detta kan bero på att jag sett 3 av 6 Star Wars filmer de senaste dagarna och min hjärna är lite sne.) Detta låter hemskt "corny" men jag tycker drömmen var rätt fantastisk.
Bestämde mig för att baka äkta Amerikanska cupcakes a la Leila! De ser riktigt goda ut, än har de inte smakats på! ( Borde jag tvätta glaset på ugnen?)

Smurf blå eller Chelsea blå? ( Ganska smurf..tyvärr.)

Ät!!




3 kommentarer: