torsdag 17 mars 2011

Idag är det St Patricks Day!! Hade man bott någon annanstans än i lilla Karlstad och på andra sidan Atlanten hade ett tvång på att bära något grönt varit väldigt viktigt idag! Bär man inte färgen så har man chansen att få sig ett nyp! (Kanske man vill?!)

Direkt från Paris Fashion Week! Elie Saab's svindlande vackra klänning! Helt fantastisk!

Jag började att tänka på vad jag vill ha i livet! Mer de tillfälliga behoven kanske men ändå viktigt att visualisera! Lycka,trygghet och hälsa för min familj ligger överst men jag tänkte lista några andra saker jag tänker på!

1. Jag har fortfarande inte åkt till Paris! Jag vill strosa, dricka vin och äta gott! Fönstershoppa i affärer jag aldrig kommer ha råd att handla i samt titta på alla vackra kyrkor,byggnader och konst som Paris har att erbjuda!


2. Inte nån speciell ordning på denna lista, kanske kan förstås när ett par APsnygga skor från Monki dyker upp på nummer 2. Min vän Carro har dessa och de finns (vad jag vet) inte längre att köpa, men jag vet att det finns ett par Christian Loboutin med liknande "spikes" - satsa på att få tag på dem istället?? Jepp!




3. Bara några dagar på detta underbara ställe som ger min själ ro och min kropp lite vila. Älskar Ring Kung.









4. Till sommaren önskar jag mig en snygg gul klänning och denna underbara doft som är långt från ny...men jag lånar den så fort jag ser den hos nån av mina kompisar..kanske dags att handla!?

1 kommentar:

  1. Åh, Paris. Det är så fint. Hoppas du kommer iväg!! :)

    SvaraRadera